Monday, April 28, 2008

Rihana i Maroon 5 pevaju zajedno

Pesma popularne grupe Maroon 5 "If I never see your face again", dobila je nov "izgled" zahvaljujući lepotici sa Barbadosa, Rijani.

Frontmen benda Adam Levin i Rijana su nedavno dali intervju povodom njihove muzičke saradnje, na snimanju spota za ovaj "rimejk".

"Pesma će se naći na mom novom albumu koji izlazi 17. juna", rekla je Rijana. "Zapravo, pesma 'If I never see your face again' će se naći i na novom albumu Marron 5".

"Oduvek sam želela da radim sa Adamom i momcima, još kad sam čula njihov prvi singl 'This love' znala sam da su oni pravi momci za saradnju. Kada su me pozvali da otpevamo pesmu zajedno bila sam presrećna", rekla je pulenka Jay Z-a



"Pesma je bila već završena", rekao je frontmen benda. "Ipak, želeli smo da probamo nešto novo. Pre Rijane, Maroon je snimao samo sa Kanije Vestom. Znam da će zvučati smešno, ali magija koju sam osetio dok sam radio sa njim i sa Rijanom je neverovatna. Oboje su svojom energijom doprineli da Maroon zvuči još bolje. Pogotovo prelepa Rijana koja će biti zaslužna za budući uspeh ove pesme", rekao je Adam.

No comments: